Страницы

Сучасний урок фізичної культури


Головні завдання сучасного уроку фізичної культури.
Результати педагогічного процесу у фізичному вихованні залежать від якості навчальної та виховної роботи, що проводиться на уроках. Це досягається послідовним вирішенням завдань, покладених в основу кожного уроку.  
Уроки фізичної культури мають освітні, виховні та оздоровчі завдання.


Освітні завдання полягають у навчанні дітей виконання фізичних вправ, передбачених програмою, у вдосконаленні вивчених вправ, а також у розвитку умінь і навичок застосовувати вивчені вправи в змінюється обстановці. Послідовне виконання освітніх завдань призводить до систематичного, міцному і повного вивчення всього навчального матеріалу програми. Для вирішення одних освітніх завдань необхідно відносно тривалий час (ряд послідовних уроків), а для вирішення інших - достатньо лише одного уроку.
До освітнім завдань відноситься також отримання дітьми знань про фізичну культуру і спорт, про збереження здоров'я, режим дня, правильне дихання, загартовування, правильному виконанні фізичних вправ.
Виконання освітніх завдань зазвичай поєднується з рішенням виховних та оздоровчих завдань. На уроках фізичної культури виховується увагу, дисциплінованість, воля, акуратність, дбайливе ставлення до майна, а також почуття дружби, товариства, цілеспрямованість, самостійність і наполегливість у подоланні труднощів.
Оздоровчі завдання, як і виховні, повинні вирішуватися на кожному уроці. Правильна побудова і проведення уроків фізичної культури, заняття у відповідних костюмах, необхідне санітарно-гігієнічний стан місць занять, проведення уроків на відкритому повітрі - усе це створює сприятливі умови для вирішення оздоровчих завдань. 

               Сучасні вимоги до уроку фізичної культури в школі

Кожен урок фізичної культури повинен відповідати наступним вимогам: 
-  мати певні завдання, які відповідають програмі, чітко озвучені та сформульовані;
-  мати зв’язок з попередніми уроками, перевірка домашнього завдання;
- контроль за станом самопочуття та функціональним станом серцево-судинної системи (ЧСС), на основі яких дозуються фізичні навантаження;
- постійний систематичний інструктаж з правил техніки безпеки відповідно до особливостей уроку;
-  систематичне повідомлення матеріалу з теорії предмету;
- на кожному уроці застосування вправ щодо запобігання плоскоступості та профілактики постави;
- застосування ЗРВ, підготовчих та підвідних вправ, пов’язаних з основними завданнями уроку;
- врахування вікових особливостей учнів;
- застосування методів особистісно-орієнтовного навчання, індивідуального та диференційованого підходу;
- правильна організація діяльності учнів СМГ;
- правильне розподілення та переміщення учнів на групи;
- раціональне використання спортивного інвентаря ( роздача та збір), які сприяють економії часу та в багатьох випадках запобігають травмуванням;
- постійний контроль за роботою учнів на уроках, надання методичних вказівок та виправлення помилок;
- правильна подача команд з застосуванням термінів;
- правильне дозування навантажень, застосування вправ на відновлення дихання та формування навичок самоконтролю за ЧСС;
- сприяння підвищенню мотивації та інтересу до занять фізичною культурою;
- реалізація матеріалів з власного педагогічного досвіду;
- застосування міжпредметних зв’язків;
- запобігання травматизму і дотримання правил Т/Б;
- застосування нестандартного обладнання;
- впровадження інноваційних технологій;
- обов’язкові врпави на відновлення дихання в кінці уроку, підбиття підсумків, визначення кращих учнів та своєчасне закінчення уроку, надання Д/З.

Комментариев нет:

Отправить комментарий